Gezinsoverzichten

Versie 15 maart, 2019

Johanna Houtackers, gedoopt te Neer op 6 juni 1720, overleden aldaar op 21 september 1767, dochter van Gerardus Hautacker en Gertrudis Slabbers.


Zij is getrouwd te Neer op 30 januari 1744 voor de kerk met
Joannes Beurskens, gedoopt te Neer op 31 augustus 1708, overleden aldaar op 2 april 1795, zoon van Seger Beurskens en Lisbet van Lier.

Uit dit huwelijk:
  • 1 : Elisabeta, gedoopt te Neer op 3 november 1744.
  • 2 : Gerardus, gedoopt te Neer op 3 november 1744.
  • 3 : Lucia, gedoopt te Neer op 10 oktober 1746.
  • 4 : Anna, gedoopt te Neer op 20 maart 1749, overleden aldaar op 9 maart 1751.
  • 6 : Joannes, gedoopt te Neer op 4 januari 1751.
    Hij is getrouwd te Beegden op 28 april 1789 voor de kerk met Mechtildis Rulkens, gedoopt te Linne.
  • 7 : Conrardus, gedoopt te Neer op 26 september 1753, overleden aldaar op 3 augustus 1776.
  • 9 : Anna, gedoopt te Neer op 18 april 1758, overleden aldaar op 8 maart 1840.
    Zij had van een onbekende man één zoon.
    Zij is getrouwd te Neer op 4 februari 1796 voor de kerk (2) met Hendricus Dielissen, landbouwer, gedoopt te Neer op 10 november 1731, overleden aldaar op 2 februari 1800, zoon van Lambertus Delissen en Catarina Kellers.
    (Hij is eerder getrouwd te Neer rond 1756 voor de kerk met Ida Emons, gedoopt te Neer op 27 september 1731, overleden aldaar op 3 november 1794, dochter van Petrus Emons en Matthea Bussers.)
    Zij is getrouwd te Neer op 12 februari 1801 voor de kerk (3) met Theodorus Peeters, dagloner, geboren te Baarlo rond 1741, overleden te Neer op 9 oktober 1812, zoon van Theodorus Peters en Joanna van der Linden.
    (Hij is eerder getrouwd te Neer op 14 november 1776 voor de kerk met Maria Kellers, gedoopt te Neer op 14 december 1730, overleden aldaar op 7 september 1800, dochter van Teuis Kellers en Anna Beeck.)
  • 10 : Catharina, dagloonster, gedoopt te Neer op 10 juli 1760, overleden aldaar op 21 november 1831.
    Zij is getrouwd te Neer op 14 mei 1789 voor de kerk met Godefridus Houtackers, dagloner en landbouwer, gedoopt te Neer op 3 september 1751, overleden aldaar op 10 januari 1805, zoon van Jacobus Houtackers en Helena Sillekens.



Gebruik van de gegevens
Het wordt aanbevolen overgenomen persoonsgegevens te controleren aan de hand van de originele akten van de burgerlijke stand. De auteur kan fouten hebben gemaakt en ook is gebruik gemaakt van enkele “secundaire bronnen” die fouten kunnen bevatten!
Gezinnen soms onvolledig
De vermelde gezinnen hoeven niet altijd compleet te zijn: kinderen, die geboren zijn buiten Leudal zijn niet in alle gevallen opgenomen. Om problemen te vermijden met de Algemene Verordering Gegevensbescherming (AVG) zijn ook de personen die geboren zijn na 1918 en van wie ons geen overlijdensdatum bekend is, NIET opgenomen in de gezinsoverzichten. Ook zijn van die personen eventuele huwelijksgegevens vooraf uit het bestand verwijderd om te voorkomen dat een eventuele partner vermeld wordt als gehuwd met een onbekende persoon!
Privacy/ fout gevonden/ opmerking
Heeft u een onjuiste informatie gevonden of mist u iemand, neem dan contact op met OOS NAER. Klik hier voor contact »
« Terug naar de hoofdpagina