Gezinsoverzichten

Versie 23 Juni, 2020

Elisabetha Vogels, landbouwster, wonende te Buggenum.


Zij is getrouwd te Buggenum op 11 mei 1769 voor de kerk met
Dionisius van Wijnarten, overleden te Buggenum op 6 november 1802.

Uit dit huwelijk:
  • 1 : Godefridus, gedoopt te Buggenum op 4 juni 1771, wonende aldaar, overleden aldaar in mei 1781.
  • 2 : Jacobus, landbouwer en graankoopman, gedoopt te Buggenum op 25 mei 1775, wonende aldaar, overleden aldaar op 2 oktober 1853.
    Hij is getrouwd te Buggenum op 1 april 1809 met Catharina van Rijswijk, gedoopt te Buggenum op 25 januari 1783, wonende aldaar, overleden aldaar op 1 juli 1816, dochter van Joannes van Rijswijk en Joanna Geradts.
  • 3 : Maria Gertrudis, gedoopt te Buggenum op 18 maart 1781.
  • 4 : Anna Maria, geboren te Buggenum rond 1781, overleden aldaar op 20 juli 1823.
  • 5 : Anna Catharina, gedoopt te Buggenum op 21 mei 1783, wonende aldaar, overleden aldaar op 29 januari 1833.
    Zij is getrouwd te Buggenum op 9 november 1812 met Hermanus Sebastianus Lucas, akkerman, geboren te Horn op 20 januari 1784, wonende te Buggenum, overleden aldaar op 28 december 1845, zoon van Ferdinand Lucas en Wilhelmine op 't Roodt.
    (Hij is later getrouwd te Haelen op 20 januari 1840 met Agnes Hobus, landbouwster en landbouwster, geboren te Haelen op 26 september 1813, wonende te Buggenum, overleden aldaar op 5 september 1894, dochter van Jan Mathis Hobus en Elisabetha Schreurs. (Zij is later getrouwd te Buggenum op 9 november 1846 met Johannes Joosten, kuiper, gedoopt te Buggenum op 3 februari 1774, wonende aldaar en te Neer, overleden te Buggenum op 10 februari 1855, zoon van Leonardus Joosten en Maria Agnes Tosquiné. (Hij is eerder getrouwd te Hunsel op 16 augustus 1798 voor de kerk met Maria Catharina Daniels, gedoopt te Tungelroy, overleden te Buggenum op 9 april 1802. Hij is eerder getrouwd te Neer op 27 mei 1802, getrouwd aldaar op 27 mei 1802 voor de kerk met Joanna Joosten, gedoopt te Neer op 21 februari 1771, wonende aldaar en te Buggenum, overleden aldaar op 26 maart 1844, dochter van Gelis Josten en Cornelia Sillekens. (Zij had van een onbekende man één dochter.)) Zij is later getrouwd te Buggenum op 31 maart 1856 met Guilliaume Derix, landbouwer, geboren te Buggenum op 11 april 1811, wonende aldaar, overleden aldaar op 13 juni 1880, zoon van Godefridus Derix en Maria Eggels.))
  • 6 : Henricus, soldaat, gedoopt te Buggenum op 14 augustus 1788, overleden te Mechelen (B) op 13 januari 1811.



Gebruik van de gegevens
Het wordt aanbevolen overgenomen persoonsgegevens te controleren aan de hand van de originele akten van de burgerlijke stand. De auteur kan fouten hebben gemaakt en ook is gebruik gemaakt van enkele “secundaire bronnen” die fouten kunnen bevatten!
Gezinnen soms onvolledig
De vermelde gezinnen hoeven niet altijd compleet te zijn: kinderen, die geboren zijn buiten Leudal zijn niet in alle gevallen opgenomen. Om problemen te vermijden met de Algemene Verordering Gegevensbescherming (AVG) zijn ook de personen die geboren zijn na 1918 en van wie ons geen overlijdensdatum bekend is, NIET opgenomen in de gezinsoverzichten. Ook zijn van die personen eventuele huwelijksgegevens vooraf uit het bestand verwijderd om te voorkomen dat een eventuele partner vermeld wordt als gehuwd met een onbekende persoon!
Privacy/ fout gevonden/ opmerking
Heeft u een onjuiste informatie gevonden of mist u iemand, neem dan contact op met OOS NAER. Klik hier voor contact »
« Terug naar de hoofdpagina