Gezinsoverzichten

Versie 15 maart, 2019

Karel Jacobus Hubertus Noblesse, pompenmaker, huisschilder, koperslagerij en brandmeester, geboren te Neer op 23 februari 1869, verongelukt te Buggenum op 14 juni 1935, begraven te Neer, zoon van Jean Noblesse en Gertrudis Groenen.


Hij is getrouwd te Helden op 6 januari 1896 met
Wilhelmina Hanssen, geboren te Helden op 16 oktober 1871, overleden te Neer op 6 november 1936, dochter van Wilhelmus Hanssen en Dorothea Smedts.

Uit dit huwelijk:
  • 4 : Johannes Wilhelmus Hubertus, chauffeur en chef monteur, geboren te Neer op 12 januari 1901, overleden te Maastricht op 29 juni 1966.
    Hij is getrouwd te Maastricht op 2 augustus 1935 met Maria Hubertina Graven, geboren te Maastricht op 26 mei 1905, dochter van Gerardus Hubertus Hendrikus Graven en Maria Lucia Bleize.
  • 5 : Wilhelmus Hendrikus Hubertus, dienstknecht en electromonteur, geboren te Neer op 8 juli 1902, overleden te Sittard op 5 november 1974.
    Hij is getrouwd te Maasbracht op 7 november 1930 met Maria Gertrudis Puts, geboren te Maasbracht op 14 juli 1909, overleden te Sittard op 17 februari 1948.
  • 6 : Theodor Gerhard Hubert, koperslager, huisschilder en loodgieter, geboren te Heerdt (D) op 31 augustus 1903, overleden te Roermond op 11 juli 1962, begraven te Neer.
    Hij is getrouwd te Kessel op 24 juni 1937 met Helena Apollonia Petronella Mooten, geboren te Kessel op 19 augustus 1912, overleden te Roermond (V) op 12 november 1989, begraven te Neer, dochter van Marinus Mooten en Johanna Petronella Jacobs.
  • 8 : Maria Gertrudis, geboren te Neer op 11 april 1908, overleden rond 1973.
    Zij was gehuwd met N. van Kooten.
  • 9 : Peter Jacobus, huisschilder, dienstknecht, opperman en landbouwer, geboren te Neer op 10 juli 1909, overleden op 9 november 1996.
    Hij is getrouwd te Neer op 11 februari 1939 met Maria Hubertina Ramakers, dienstbode, geboren te Ittervoort op 1 augustus 1906, overleden te Beegden op 6 april 1979, dochter van Willem Ramakers en Elisabeth Kurvers.
  • 10 : Jacobus Hubertus, schilder, geboren te Neer op 19 oktober 1910, overleden aldaar op 23 mei 1977.
    Hij is getrouwd op 30 maart 1937 met Johanna Helena Gijpmans, dienstbode, geboren te Helden op 7 november 1916.



Gebruik van de gegevens
Het wordt aanbevolen overgenomen persoonsgegevens te controleren aan de hand van de originele akten van de burgerlijke stand. De auteur kan fouten hebben gemaakt en ook is gebruik gemaakt van enkele “secundaire bronnen” die fouten kunnen bevatten!
Gezinnen soms onvolledig
De vermelde gezinnen hoeven niet altijd compleet te zijn: kinderen, die geboren zijn buiten Leudal zijn niet in alle gevallen opgenomen. Om problemen te vermijden met de Algemene Verordering Gegevensbescherming (AVG) zijn ook de personen die geboren zijn na 1918 en van wie ons geen overlijdensdatum bekend is, NIET opgenomen in de gezinsoverzichten. Ook zijn van die personen eventuele huwelijksgegevens vooraf uit het bestand verwijderd om te voorkomen dat een eventuele partner vermeld wordt als gehuwd met een onbekende persoon!
Privacy/ fout gevonden/ opmerking
Heeft u een onjuiste informatie gevonden of mist u iemand, neem dan contact op met OOS NAER. Klik hier voor contact »
« Terug naar de hoofdpagina