Gezinsoverzichten

Versie 23 Juni, 2020

Joanna Wynckelmeulen, gedoopt te Nunhem op 30 april 1720, wonende aldaar, overleden aldaar op 17 juli 1790, dochter van Joannes Winckelmeulen en Margareta Stockx.


Zij is getrouwd te Nunhem op 23 januari 1743 voor de kerk met
Henricus Faessen, wonende te Nunhem, overleden aldaar op 30 oktober 1763.

Uit dit huwelijk:
  • 1 : Susanna, geboren te Nunhem rond 1749, overleden aldaar op 3 oktober 1829.
  • 2 : Anna Maria, gedoopt te Nunhem op 20 september 1754, wonende te Heythuysen en te Neer op de Bergestraat, overleden te Neer op 2 augustus 1829.
    Zij is getrouwd te Heythuysen op 6 april 1780 voor de kerk met Arnoldus van Horen, mandenmaker en bakker, gedoopt te Heythuysen op 20 juli 1754, wonende aldaar en te Neer op de Bergestraat, overleden te Neer op 17 april 1808, zoon van Joannes van Horen en Cornelia van de Beucken.
  • 3 : Maria, geboren te Nunhem, overleden te Neer op 26 juni 1777.
    Zij is getrouwd te Neer op 29 augustus 1776 voor de kerk met Arnoldus Franssen, gedoopt te Neer op 27 oktober 1745, overleden aldaar op 22 december 1781, zoon van Petrus Fransen en Agnes Levels.
    (Hij is later getrouwd te Neer op 28 mei 1778 voor de kerk met Anna Franciska Peeters, geboren te Helden rond 1745, wonende te Neer, overleden aldaar op 15 juni 1809, dochter van Wilhelmus Peeters en Maria Ewals. (Zij is later getrouwd te Neer op 23 juni 1785 voor de kerk met Hendricus Reinen, landbouwer en dagloner, gedoopt te Neer op 9 november 1745, overleden aldaar op 29 juli 1823, zoon van Egidius Reijners en Maria Beumers. (Hij is eerder getrouwd te Neer op 4 juni 1778 voor de kerk met Petronilla Stemkens, gedoopt te Neer op 16 september 1746, overleden aldaar op 30 juli 1784, dochter van Petrus Stemkens en Maria Jacobs. Hij is later getrouwd te Neer op 24 augustus 1812 met Maria Beckers, landbouwster, gedoopt te Neer op 11 maart 1767, wonende te Neer op Brumhold, overleden te Neer op 16 juni 1848, dochter van Petrus Beckers en Catharina Hobus. (Zij is eerder getrouwd te Heythuysen op 9 april 1799, getrouwd te Neer op 9 april 1799 voor de kerk met Willem Bongaerts, landbouwer, gedoopt te Buggenum op 9 augustus 1760, wonende te Neer, overleden aldaar op 5 juni 1809, zoon van Mathias Bongaerts en Sibilla Seems.))))



Gebruik van de gegevens
Het wordt aanbevolen overgenomen persoonsgegevens te controleren aan de hand van de originele akten van de burgerlijke stand. De auteur kan fouten hebben gemaakt en ook is gebruik gemaakt van enkele “secundaire bronnen” die fouten kunnen bevatten!
Gezinnen soms onvolledig
De vermelde gezinnen hoeven niet altijd compleet te zijn: kinderen, die geboren zijn buiten Leudal zijn niet in alle gevallen opgenomen. Om problemen te vermijden met de Algemene Verordering Gegevensbescherming (AVG) zijn ook de personen die geboren zijn na 1918 en van wie ons geen overlijdensdatum bekend is, NIET opgenomen in de gezinsoverzichten. Ook zijn van die personen eventuele huwelijksgegevens vooraf uit het bestand verwijderd om te voorkomen dat een eventuele partner vermeld wordt als gehuwd met een onbekende persoon!
Privacy/ fout gevonden/ opmerking
Heeft u een onjuiste informatie gevonden of mist u iemand, neem dan contact op met OOS NAER. Klik hier voor contact »
« Terug naar de hoofdpagina