Gezinsoverzichten

Versie 15 maart, 2019

Alegunda Moren, gedoopt te Neer op 20 oktober 1743, overleden aldaar op 19 februari 1819, dochter van Petrus Mooren en Wulmke Jansen.


Zij is getrouwd te Neer op 8 oktober 1767 voor de kerk met
Barthelomeus van der Linden, knecht en landbouwer, gedoopt te Buggenum op 2 september 1741, overleden te Neer op 24 september 1803, zoon van Gerlacus van der Linden en Mechtildis Beeck.

Uit dit huwelijk:
  • 1 : Gerlacus, gedoopt te Neer op 8 december 1767, jong overleden aldaar op 10 augustus 1773.
  • 2 : Wilhelmus, gedoopt te Neer op 22 november 1768, jong overleden aldaar op 18 januari 1771.
  • 3 : Gerlacus, gedoopt te Neer op 3 maart 1770.
  • 4 : Wilhelmus, gedoopt te Neer op 28 augustus 1771, jong overleden aldaar op 5 januari 1774.
  • 5 : Jacobus, gedoopt te Neer op 16 oktober 1772.
  • 6 : Joanna, gedoopt te Neer op 30 december 1773, jong overleden aldaar op 4 december 1775.
  • 7 : Mechtildis, gedoopt te Neer op 30 december 1773, jong overleden aldaar op 17 januari 1774.
  • 8 : Gerardus, landbouwer en dagloner, gedoopt te Neer op 8 maart 1775, overleden aldaar op 25 september 1815.
    Hij is getrouwd te Buggenum op 4 november 1800 voor de kerk met Gertrudis Boonen, gedoopt te Buggenum op 27 augustus 1772, overleden te Neer op 28 mei 1846, dochter van Henricus Boonen en Emerentia Wilms.
  • 9 : Wilhelmus, gedoopt te Neer op 13 september 1776, jong overleden aldaar op 19 september 1781.
  • 10 : Gerlacus, gedoopt te Neer op 17 oktober 1777, jong overleden aldaar op 26 december 1779.
  • 11 : Petrus, gedoopt te Neer op 28 februari 1779, jong overleden aldaar op 13 september 1783.
  • 12 : Maria Agnes, gedoopt te Neer op 5 december 1781, jong overleden aldaar op 22 augustus 1783.
  • 13 : Dionysius, soldaat van Napoleon 8e reg. infanterie, gedoopt te Neer op 9 oktober 1783.
  • 14 : Joannes, landbouwer en dienstknecht, gedoopt te Neer op 9 mei 1785, overleden te Buggenum op 5 januari 1831.
    Hij is getrouwd te Buggenum op 10 april 1826 met Catharina Janssen, dienstmeid, geboren te Buggenum op 12 mei 1797, gedoopt aldaar op 12 mei 1797, overleden aldaar op 18 november 1867, dochter van Peter Janssen en Petronella Schreurs.
  • 15 : Mechtildis, naaister, gedoopt te Neer op 27 april 1787, ongehuwd overleden aldaar op 16 december 1846.



Gebruik van de gegevens
Het wordt aanbevolen overgenomen persoonsgegevens te controleren aan de hand van de originele akten van de burgerlijke stand. De auteur kan fouten hebben gemaakt en ook is gebruik gemaakt van enkele “secundaire bronnen” die fouten kunnen bevatten!
Gezinnen soms onvolledig
De vermelde gezinnen hoeven niet altijd compleet te zijn: kinderen, die geboren zijn buiten Leudal zijn niet in alle gevallen opgenomen. Om problemen te vermijden met de Algemene Verordering Gegevensbescherming (AVG) zijn ook de personen die geboren zijn na 1918 en van wie ons geen overlijdensdatum bekend is, NIET opgenomen in de gezinsoverzichten. Ook zijn van die personen eventuele huwelijksgegevens vooraf uit het bestand verwijderd om te voorkomen dat een eventuele partner vermeld wordt als gehuwd met een onbekende persoon!
Privacy/ fout gevonden/ opmerking
Heeft u een onjuiste informatie gevonden of mist u iemand, neem dan contact op met OOS NAER. Klik hier voor contact »
« Terug naar de hoofdpagina